woensdag 16 februari 2011

Dress Like Lauren Conrad

Ik kijk veel realityprogramma's op tv. En eentje waar ik echt grote fan van ben is The Hills. Ik kan hele dagen lang naar dat programma kijken. Niet alleen omdat er leuke jongens in spelen maar ook omdat de dames zich precies weten hoe te kleden. En daar haal ik ook weer mijn inspiratie vandaan.

Vandaag wil ik zo'n inspiratie met jullie delen. Ik heb een foto gevonden van LC waarop ze casual gekleed is maar toch op een fashionable way. De kleding en accessoires zijn niet duurder dan €33,-. Dus zelfs meiden met een low-budget kunnen er toch fashionable bij lopen.


Ik ben in ieder geval helemaal weg van de look! Heerlijk voor als je een dagje thuis zit en je hebt er een drukke week op zitten maar je moet toch nog naar buiten maar hebt geen zin om te veel moeite te moeten doen. Dan is dit ideaal. En door de grote zonnebril hoef je ook niet veel aan je make-up te doen.

X MissGlamorise.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn altijd van harte welkom! :)
- Zinloze reacties zijn niet welkom.
- Als je vragen hebt, kun je dit ook in een reactie zetten.
- Niet spammen. Spam berichten worden gelijk verwijdert.