woensdag 16 februari 2011

Sustilo – Alles voor €9,95!

Ik keek net op mijn Twitter pagina toen ik een super geweldige tweet kreeg van Sustilo. Er stond namelijk in dat ze een sale hebben. Namelijk alles voor €9,95. En ik natuurlijk als fanatiek fashion/sale liefhebber ben gelijk wezen kijken op de website van Sustilo.
Vaak krijg ik de indruk dat webshops maar ook winkels precies weten wat ze in de sale moeten gooien. Namelijk alles dat mooi is maar waar ze toch graag vanaf willen. Bij Sustilo geld dat absoluut niet! Ze hebben er alleen maar fashionable kleding waar iedereen wel wat tussen kan vinden. Maakt niet uit wat voor een kleding smaak je hebt. Van sjiek tot punk!

 Ik heb er even op rond gekeken en heb echt een uber lief jurkje gevonden. Normaal gesproken ben ik helemaal niet van de jurkjes. Maar deze was zo mooi en ook niet te veel poespas dat ik hem gelijk besteld heb.



 Dit jurkje heb ik besteld voor maar €9,95 en er komt nog eens €4,90 aan verzendkosten over heen. Dat vind ik niet veel voor een jurk die speciaal voor jou gemaakt wordt. Met de hand!

Oja, en ik heb hem ook niet in wit met blauw besteld maar wit met zwart. Blauw is niet echt mijn kleur. Vandaar dat ik voor zwart heb gekozen.
Ik hoop dat ik hem zo snel mogelijk binnen krijg. Heb namelijk een feestje in Maart, en dan zou ik hem graag aan willen trekken.
Wat denk jij, is het de moeite waard om ook wat te bestellen bij Sustilo.nl? Zo ja, laat me weten wat je hebt besteld! :)

X MissGlamorise.

1 opmerking:

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn altijd van harte welkom! :)
- Zinloze reacties zijn niet welkom.
- Als je vragen hebt, kun je dit ook in een reactie zetten.
- Niet spammen. Spam berichten worden gelijk verwijdert.