woensdag 16 februari 2011

Exotisch Voorjaar/Zomer 2011.

Elke lente/zomer hebben hun eigen kleuren. Die kleuren veranderen elk jaar met de mode mee. Ik ben voor jullie gaan zoeken naar de kleuren voor dit voorjaar en deze zomer.
Ik kan jullie wel vast vertellen dat het opvallende/exotische kleuren zullen zijn. Ze zijn niet allemaal waar ik van houd. Maar er zitten er zeker een paar tussen waar je hele mooie outfits mee kunt maken. Deze kleuren zijn voornamelijk aangetroffen op de catwalk en in de voorjaarscollectie.
Door deze lijst kunnen jullie eventueel al aankopen doen voor de aankomende lente en zomer. Zo loop je zeker te weten niet achter op de mode in 2011.



Hieronder een lijst van de kleuren die aankomende lente/zomer helemaal in zijn;

 Top 10 modekleuren 2011:
  1. Wit (Helder wit is deze zomer helemaal in. En ik kan je vast verklappen dat 14 April H&M hier een hele mooie collectie voor gemaakt heeft.)
  2. Curaçao blauw (denk hierbij aan blue Curaçao zoals de cocktail.)
  3. Toxic oranje (een gewaagde kleur, staat heel mooi met gebleekte denims en naturel leer.)
  4. Lichte naturel tinten (Denk hierbij aan je huidskleur/camel achtig. Kun je ook heel mooi combineren met felle kleuren.)
  5. Smaragdgroen
  6. Teal (Een groenblauwe kleur)
  7. Olijfgroen (Lijkt op het legergroen maar is net wat lieflijker. Deze kun je mooi combineren met een tanktop/T-shirt met blauwwitte strepen)
  8. Lime geel (Is absoluut niet mijn favoriet. Maar smaken verschillen.)
  9. Koraalrood (Deze kleur kun je al beginnen te dragen in het voorjaar.)
  10. Fuchsia/cyclaam roze (volgens de trendreporters is dit absoluut de winnende kleur voor dit voorjaar.
 Mijn persoonlijke voorkeur gaat naar wit en de lichte natural tinten. Ik ben al heel erg bezig met inslaan voor het voorjaar en de zomer. Ik kan er nu al naar uit kijken. Helemaal als zoals nu de zon ook nog eens heerlijk schijnt.
Wat denk je, zit er een mooie kleur voor jezelf bij? Of heb je echt iets van; “Deze trend laat ik maar voorbij gaan?”

X MissGlamorise.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn altijd van harte welkom! :)
- Zinloze reacties zijn niet welkom.
- Als je vragen hebt, kun je dit ook in een reactie zetten.
- Niet spammen. Spam berichten worden gelijk verwijdert.