woensdag 16 februari 2011

Review; Body Cream



Hydraterende bodycrème met natuurlijke toniserende roze grapefruit en anti-oxidant ginkgo-extracten

Het is nu al een hele lange tijd achter elkaar koud buiten. Daardoor zetten wik de verwarming een graadje hoger en ga ik altijd lekker lang warm douchen. Maar door al deze dingen krijg ik wel een enorm droge huid. Dit kan ik merken doordat ik na het douchen erge jeuk krijg over mijn armen en lichaam.

En daarom ben ik opzoek gegaan naar een goede body cream om de droogte tegen te gaan maar die ook nog eens lekker ruikt. Toen kwam ik terecht bij Pink grapefruit en Ginkgo body cream with toning van de Oriflame.

De body cream heeft is een vrij dikke cream wat goed uitsmeert. Het voelt echt aan als een cream. Ik heb nog niet veel body creams gehad maar dit is echt één van mijn favorieten. Omdat hij zo crèmig is ben je ook niet zoveel nodig voor je lichaam. Het is goed smeerbaar.
Het is echt een fruitig geurtje. Maar het ruikt gelijk ook zomers. Alsof je op een terras zit in de warme zon en een fruit cocktail drinkt. Normaal gesproken hou ik meer van de geur van bloemen maar nadat ik dit geroken had heb ik er een nieuwe lievelingsgeur bij.


Op de foto hierboven kun je zien hoe creamig hij is, precies wat mijn huid op dit moment nodig heeft. Een grote plus is dat deze body cream heel snel in je huid trekt, het voed je huid direct. Het is niet zo dat je gelijk daarna je kleren kunt aantrekken. Maar ik heb ook creams gehad dan moest ik 10 min. wachten voordat het ingetrokken is. Bij deze cream duurt het ong. 3 á 4 min. Ligt er maar net aan hoe dik je jezelf natuurlijk insmeert. Maar na het insmeren voelt je huid lekker zacht en gevoed aan het ruikt overigens ook nog eens heerlijk.


Ik ben heel erg tevreden over deze body cream en smeer me er nu paar keer per week mee in. Mijn huid voelt dan gelijk een stuk gezonder aan en is lang niet meer zo droog als eerst. En de prijs valt ook nog reuze mee. Je betaald €6,95 voor een pot van 200ml.
Omdat niet iedereen een Oriflame boekje thuis krijgt of Oriflame party's mee maakt, kun je de producten gerust online bestellen op; http://www.oriflame.nl/. En voor de dierenliefhebbers. Oriflame test geen producten op dieren :).

X MissGlamorise.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn altijd van harte welkom! :)
- Zinloze reacties zijn niet welkom.
- Als je vragen hebt, kun je dit ook in een reactie zetten.
- Niet spammen. Spam berichten worden gelijk verwijdert.