zondag 6 maart 2011

Dress Like Ashley Tisdale

Jullie kennen vast allemaal de geweldige actrice,model en zangeres Ashley Tisdale. Ze is bekent geworden door haar rol als Sharpay Evans in de film "High School Musical". Daarin speelt ze een echte bitch die jaloers is op Gabriella. Maar we kennen haar ook als een hele lieve, zorgzame meid in de serie "The suite life of Zack and Cody".

Maar waar ik Ashley Tisdale voornamelijk van ken is haar geweldige kledingsmaak. Er zijn natuurlijk altijd wat dingen waarvan ik denk niet mijn stijl! Maar wel knap dat je aan zo'n combinatie kan denken.
En daarom heb ik voor jullie deze keer Dress Like Ashley Tisdale fashionlook samen gesteld.

Ik moet jullie er wel bij vertellen dat ik dit keer de accesoires heb gelaten voor wat het is. Omdat ik vind dat je daarin geheel je eigen weg kunt gaan met deze look.

Laat me weten wat jullie van deze look vinden. Ook mogen jullie een reactie achter laten van wie jullie graag een Dress Like post willen zien.

X MissGlamorise.

1 opmerking:

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn altijd van harte welkom! :)
- Zinloze reacties zijn niet welkom.
- Als je vragen hebt, kun je dit ook in een reactie zetten.
- Niet spammen. Spam berichten worden gelijk verwijdert.