dinsdag 8 maart 2011

Haar Crisis?


Iedereen is er wel mee bekend, namelijk de oh zo bekende Badhairday! Als ik last heb van een badhairday dan gooi ik het al snel in een knot om het te verbergen. Maar ook voor mijn stage is het ontzettend handig om het in een knot te hebben.

Zelf ben ik ook absoluut NIET creatief met mijn eigen kapsel. Bij een ander heb ik altijd genoeg ideeën maar voor mijzelf kom ik niet verder dan een Lauren Conrad vlecht. Ik weet zeker dat ik niet de enigste ben die last heeft van een badhairday of die altijd met het handen in het haar zit omdat ze niet weet wat ze vandaag met der haren moet doen.

Ook heb ik nog steeds kort haar waardoor ik ook niet al te veel met mijn haren kan. Het is de bedoeling dat ik het weer laat groeien. Tot die tijd blijf ik het maar los dragen en tijdens stage in een rommelig knotje. Zodra ik het weer lang heb kan ik er weer meer mee doen. En tot die tijd ben ik op YouTube nog steeds opzoek naar goede haar filmpjes. Ik heb er ondertussen al wat gespaard en die wil ik graag met jullie delen.



JlovesMac1. Haar echte naam is Jarmaine. Jarmaine staat meer bekend op YouTube als Make-up Goeroe, maar als het gaat om kapsels kan Jarmaine er ook wat van! Bekijk haar YouTube kanaal voor meerdere hairutorials.


MakeupFreeek. A.k.a. Jerlyn Phan. Jerlyn is net als Jarmaine meer bekend als Make-up Goeroe dan als Hair Goeroe. Maar toen ik dit filmpje zag heb ik hem gelijk in mijn favorieten gezet. Het zijn hele simpele kapsels die iedereen zou kunnen doen.


Asksash88. Maar je mag haar ook Sash noemen. Sash is evengoed een Fashion Goeroe als een Haar Goeroe. Dat is ook één van de redenen dat ik haar volg. Ze is onwijs goed met haren en dat wil ze met ons delen doormiddel van haar filmpjes! Dit is weer een filmpje met verschillende kapsels erin die iedereen moet kunnen doen.

Heel veel plezier met het kijken! Laat het me even weten welk filmpje jullie de beste vinden en waar jullie het meest aan hebben. Vertel er gelijk bij of jullie ook een kapsel zelf gaan uit proberen. Ik ben heel erg benieuwd :).

X MissGlamorise.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn altijd van harte welkom! :)
- Zinloze reacties zijn niet welkom.
- Als je vragen hebt, kun je dit ook in een reactie zetten.
- Niet spammen. Spam berichten worden gelijk verwijdert.