woensdag 9 maart 2011

Wishlist voor Mumi

Ik was al een tijdje bekend met de online webshop van Zoeva. En daar heb ik dan ook mijn aller eerste kwastenset gekocht. De kwastenset die ik gekocht heb heet; het Bamboo kwastenset.  Het is een geweldige set op één kwast na, de stippling brush. En dit is juist één van de kwasten die ik elke dag gebruikt. De haren gingen na een tijdje los zitten waardoor ik elke ochtend nadat ik mijn vloeibare foundation had aangebracht allemaal losse haartjes van mijn gezicht kon plukken. En daar heb ik niet altijd zin/tijd voor in de ochtend. Toen ben ik op internet gaan zoeken naar een nieuwe webshop waar ze "goedkope" kwasten verkopen die goed werken en niet na een tijdje de haren los gaan laten.

Ik ben het hele web gaan afzoeken en kwam toen terecht bij de webshop Mumi.  Hieronder wat informatie over de webshop.
 
Wat is Mumi?
Mumi is een webshop met allerlei buitenlandse merken, welke in Nederland vaak moeilijk verkrijgbaar zijn. Mumi is opgericht door Naomi, een 23-jarige beautyliefhebster.

Wie zit er achter Mumi?
Hi, ik ben Naomi, 23 jaar en addicted to beauty. Het begon zo’n 1,5 jaar geleden, toen ik me ging verdiepen in de verschillende beauty blogs en webshops. Ik zag zoveel leuke dingen en begon een serieuze inhaalslag. Mijn favoriete merken zijn (met stip op 1:)) M.A.C., NYX, Urban Decay, L.A. Colors, Too Faced, Essie, China Glaze, The She Space en Every Day Minerals. Deze merken zijn vrij beperkt in Nederland verkrijgbaar, en dat bracht me op een idee. Ook de beroemde 88 paletten bevinden zich in mijn stash, ze zijn onmisbaar geworden voor mij! Natuurlijk ben ik meer dan make-up, zo ben ik gek van dieren, films, chickseries (Gossip Girl, 90210, Desperate Housewives, Ugly Betty and so on), shoppen, reizen, lezen en surfen op het web.

Waarom Mumi?
Goede make up merken vond ik dus buiten de Nederlandse grenzen en deze wilde ik graag beschikbaar maken voor de make-up liefhebbers in Nederland. Ook vind ik het een leuke uitdaging om zelfstandig iets op te zetten en bezig te zijn met de verkoop van producten.

Ik had al wat over de webshop gelezen op andere blogs en was er heel nieuwschierig naar geworden. Door de vele lovende berichten over de stippling brush in haar webshop heb ik hem besteld. Ik kreeg de bestelling super snel thuis gestuurd! ©Mumi
Hij werkt echt super fijn en is echt suuuuuper zacht. Nog zachter dan de kwasten van Zoeva. En de reden waarom ik heb gekocht heb, hij laat geen haartjes achter in mijn gezicht :D. Doordat ik zo lovend ben over de kwaliteit en de snelheid dat het je opgestuurd word ben ik van plan om in de toekomst nog meer te bestellen bij Mumi. Daarom heb ik alvast een wishlist gecreeërd. Die zou ik graag met jullie willen delen!
Van links naar rechts;
- NYX Jumbo Pencil Milk  €3,95
- NYX Jumbo Lip Pencil    €3,95
- NYX Mega Shine Lipgloss  €4,95
- 28 Neutral Palette  €18,95

Zodra ik weer geld gespaard heb ga ik mijn bestelling plaatsen en zal ik een artikel plaatsen hoe de producten mij bevallen. Zijn jullie al bekend met deze webshop? Zo ja, wat heb jij besteld van de webshop?

De webshop is zeker een kijkje waard als je er nog nooit van gehoord hebt en ook helemaal weg bent van beauty producten die low-budget zijn!

X MissGlamorise.

4 opmerkingen:

  1. Heee Isa :)
    zozo .. een goede wishlist!
    Alleen jammer dat je volgend jaar pas weer jarig bent hahah.
    Leuke site hoor :D

    X je zusje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Melissa Ik hoef niet persé jarig te zijn om een kado te ontvangen *Hint*.
    hihi.. maar bedankt voor je reactie :D

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie wishlist! ;D

    Je staat bij mijn ''Fabulous Blogs''

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @xlittle.girl Dankjewel 2 maal. Je bent een schat *hug*

    X

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn altijd van harte welkom! :)
- Zinloze reacties zijn niet welkom.
- Als je vragen hebt, kun je dit ook in een reactie zetten.
- Niet spammen. Spam berichten worden gelijk verwijdert.