zaterdag 12 maart 2011

NOTD - U must have this

Al sinds vorig jaar zomer ben ik opzoek naar een mooie helderblauwe nagellak. En heb stad en land afgezocht naar een mooie perfecte kleur. Elke kreer dacht ik dat ik hem gevonden had en probeerde ik thuis de nagellak uit. Maar tevergeefs. De kleur die ik verwacht had werd het steeds maar niet. Totdat ik op de nagellak van de H&M stuitte.

Toen ik deze afbeelding zag staan sloeg mijn hart een slag over. Waarom? Omdat dit nou precies de perefecte blauwe kleur is waar ik de hele zomer naar gezocht heb. En daar staat hij dan op een webshop voor maar €3,95. Ook nog eens geen geld voor een nagellak. Meteen heb ik hem besteld.

Na een klein weekje kwam de nagellak dan binnen! Wat was ik blij :D. Ik heb hem gelijk uitgeprobeerd. En ik schrok gewoon van de goede kwaliteit. Je bent maar één laag nodig om gelijk een knalblauw effect te krijgen. Dat ben ik helemaal niet gewend van H&M. De kleding heeft niet altijd super geweldige kwaliteit en dat had ik stiekem ook niet verwacht van de nagellak. Maar eigenwijze ik had het op de gok geprobeerd. En wie niet waagd wie niet wint! En wat ben ik blij met de kleur. Hieronder het resultaat.

Prachtig toch??? :) Als ik hem op mijn nagels draag kan ik er de hele dag wel naar staren. Ook krijg ik er heel veel complimenten over. De nagellak is namelijk een eye-catcher van de outfit. Ik draag hem dan ook vaak met hele neutrale kleding. Zwart, grijs of wit. Zo springt de kleur er heel mooi uit. De nagellak heeft ook een mooie bij passende naam genaamd; U must have this. En dit is zeker een nagellak die je in je stash moet hebben! Ben je een fan van knalkleuren, of gewoon net als ik fan van de kleur bestel hem dan nu bij de H&M webwinkel.

H&M heeft hem nog in veel meer kleuren te verkrijgen namelijk
- No mambo jambo
- Manhunter
- Get a rose for me
- Miss stoneheart
- Dust&Diamonds
- Midnight passion
- Red
- Moody model

Het is echt geweldige nagellak die na één keer smeren goed en duidelijk zichtbaar is! En het aller belangrijkste, het is voor een mooi prijsje :). Gaan jullie er één bestellen van de H&M website?

1 opmerking:

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn altijd van harte welkom! :)
- Zinloze reacties zijn niet welkom.
- Als je vragen hebt, kun je dit ook in een reactie zetten.
- Niet spammen. Spam berichten worden gelijk verwijdert.