maandag 14 maart 2011

OOTD - Black & White

Vandaag post ik hier mijn eerste outfit of the day. Ik heb de foto's zelf moeten maken waardoor het er iets minder uit ziet. Maar ik zal proberen om het de volgende keer anders te doen. Zodat jullie een duidelijkere beeld hebben van wat ik nou precies draag. Hieronder de outfit.

Het is een girly outfit maar wat toch heel confortabel loopt doormiddel van de legging en uggs. Normaal gesproken ben ik niet zo'n fan van rokjes. Geef mij maar lekker een broek. Maar de legging geeft mij toch een "broekgevoel" waardoor ik het wel een prettig outfit vind. Ook draag ik er niet te veel sieraden bij omdat het contrast al groot is tussen het witte shirt en de zwarte rok. Ik heb gekozen voor een strikjes riem waardoor de look net iets wat liever oogt.

Ook is de riem net zo zwart als het rokje zelf waardoor het niet zo opvalt. Op de foto is het wel goed te zien maar in het echt zie je het bijna niet.

En ook draag ook nog bij deze look mijn zwarte Oozoo horloge om bij de tijd te blijven. Eigenlijk draag ik hem bij elke look zodat ik niet altijd naar mijn mobiel hoef te zoeken om te kijken hoe laat het is. Daarbij is het oo nog eens een geweldige accessoire wat overal bij past.


*Excuses voor de slecht verzorgde nagellak!

De outfit:
Wit shirt - H&M
Zwart rokje - Divided H&M
Riem - H&M
Legging - Action
Uggs - Schoenenreus
Horloge - Oozoo

Wat vinden jullie van de outfit? Gepast of ongepast om te dragen? En zou je hem zelf ook dragen? Ben erg benieuwd naar jullie antwoorden!

X MissGlamorise.

1 opmerking:

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn altijd van harte welkom! :)
- Zinloze reacties zijn niet welkom.
- Als je vragen hebt, kun je dit ook in een reactie zetten.
- Niet spammen. Spam berichten worden gelijk verwijdert.