dinsdag 15 maart 2011

Review - Ministijltang

Sinds dat ik eenmaal ben begonnen met het gebruiken van een stijltang kan ik niet meer zonder. Minstens één keer in de week stijl ik mijn haar. (Als het tenminste de hele dag door blijft.) Als er ook maar een spatje regen op mijn haren terecht komt krult mijn haar gelijk weer.
Ook heb ik heel vaak dat ik 's ochtends mijn haar stijl en aan de eind van de middag zit in sommige stukken van mijn haar een hele lichte krul. Dit wil je natuurlijk niet als je stijl haar hebt. En daar heb ik nu iets opgevonden. Namelijk; de ministijltang!

De ministijltang  met 100% keramische platen.

Je leest het goed. De ministijltang is precies hetzelfde als een grote stijltang alleen in een kleiner formaat. Maar ze hebben het in zo'n handige formaat gemaakt dat je hem overal met je mee naar toe kan nemen. Je kunt hem namelijk in de kleinste clutches kwijt als het nodig is.

De ministijltang is 15 cm lang en heeft maar één temperatuursgraad erop t/m 180 graden. Er zit een superhandige aan/uit schakelaar op. Ook heeft hij een nederlandse stekker aan het uiteinde waardoor je hem overal kunt gebruiken.
Ga je overdag naar school en in de middagpauze beginnen je stijle manen alweer een lichte krul te creeëren. Dan ga je naar de dames wc stop je hem in het stopcontact. Binnen een minuut is de ministijltang warm en kun je je haren weer stijlen.
Ook is hij ideaal voor als je een bruiloft hebt en een deel van je haren gestijlt. Je kunt hem de hele dag bij je dragen omdat hij net iets meer weegt als een kilo. Je kunt dan de hele dag je haren blijven stijlen zonder je hele beauty koffer mee te hoeven slepen met alle poespas erin.

De ministijltang die ik heb is van de action voor nog geen €3,00. Daarvoor ga je toch niet een hele dag lopen mopperen op je haren omdat ze niet willen blijven zitten zoals jij dat wilt?

Lijkt het je wat de ministijltang? Of zeg je; Dit is absoluut een no-go voor mij?

X MissGlamorise.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn altijd van harte welkom! :)
- Zinloze reacties zijn niet welkom.
- Als je vragen hebt, kun je dit ook in een reactie zetten.
- Niet spammen. Spam berichten worden gelijk verwijdert.