woensdag 16 maart 2011

Hot or Not? Sleehakken


Sleehakken, één van de fashiontrends voor in het voorjaar/zomer. Op elke webshop kom ik ze tegen en op veel fashionblogs zijn ze ook gespot. Je hebt ze in alle kleuren en maten en je kunt ze bijna bij elke look dragen. Zoals hierboven op de foto vind ik ze er heel mooi uitzien, maar om ze zelf te dragen vind ik ze net iets te lomp. En ik denk ook niet dat ik persoonlijk er het lef voor zal hebben om ze te dragen.
Wat vinden jullie ervan? Zouden jullie ze dragen of is het een trend die je liever aan je voorbij laat gaan?

X MissGlamorise.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn altijd van harte welkom! :)
- Zinloze reacties zijn niet welkom.
- Als je vragen hebt, kun je dit ook in een reactie zetten.
- Niet spammen. Spam berichten worden gelijk verwijdert.