donderdag 17 maart 2011

Inspiration

Vorige maand vertelde jullie dat ik soms inspiratieloos ben wat betreft kleding. En de beste manier om nieuwe inspiratie op te doen is natuurlijk via het World Wide Web. Aan jullie vertelde ik dat ik filmpjes keek op YouTube en deelde jullie ook mijn fashiongoeroe's. Maar er is nog een manier om inspiratie op te doen. Dat is namelijk fashionblogs bekijken van over de hele wereld. En vandaag wil ik graag met jullie twee Dutchie fashionblogs delen :).


After style comes fashion is opgericht door Samm. Een 24 jarige fashionchick die weet waar over ze praat. Ze is altijd goed op de hoogte van de nieuwste trends en weet ze dan ook goed te dragen op haar eigen manier! Ook gebruikt ze veel accessoires waar ik nooit op zou komen omdat te combineren. Door haar blog heb ik veel nieuwe ideeën kunnen op doen. De naam van haar blog heeft ze daarom ook perfect uitgezocht bij de inhoud van haar blog. Als je geen stijl hebt kun je de mode wel vergeten.


De volgende fashionchick wie mij ook altijd inspireert is Jamie-lee van Jamiesblog. Deze dame gebruikt haar blog als een magazine. Ooit hoopt ze het ook te kunnen verwerkelijken. Mocht die droom uitkomen abonneer ik me zeker te weten op haar magazine.
Haar blog/magazine gaat meer over dan fashion. Ze heeft al een paar grote namen in Nederland weten te strikken voor een interview. (Die trouwens overigens echt een goede aanrader zijn om te lezen.) Maar ook deelt ze haar mening over bepaalde onderwerpen. Dan kun je beter een tenalady gebruiken, tenminste de dames onder ons. Want ze gooit er graag (goede) woordgrappen tussendoor.


En zeg nou eens eerlijk! De outfits die deze prachtige dames dragen op de foto zijn echt om bij weg te kwijlen. Ze weten allebei om het stylish en famine tegelijk te houden :).
Het mooiste van allemaal is dat ze wekelijks uploaden. Dat betekent dat je elke week achter je laptop/computer kunt kruipen om nieuwe inspiratie op te doen of om even je gedachten van je af te zetten.

Zien jullie deze outfits ook als inspiration, of is het niet jullie style?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn altijd van harte welkom! :)
- Zinloze reacties zijn niet welkom.
- Als je vragen hebt, kun je dit ook in een reactie zetten.
- Niet spammen. Spam berichten worden gelijk verwijdert.