zaterdag 19 maart 2011

Minishoplog - 19 Maart 2011


Ik ben deze week 2 keer het centrum (van Hardenberg) in geweest en wil graag met jullie delen wat ik gekocht heb. Het zijn verschillende dingen die ik gekocht heb. Een boek bij de Bruna, make-up van Catrice en een nepbloem van Leen Bakker waar ik zelf een oorbel van gemaakt heb. Lees snel verder voor meer info.


Eerder deze week moest ik voor mijn zusje naar de Kruidvat. Wat zij wou hebben was uitverkocht en toen ben ik voor mijzelf gaan kijken. Want op alle artikelen van Catrice zit 50% korting. Zeg eens eerlijk, zoiets kun je toch niet laten liggen?

Ik was al een tijdje aan het nadenken of ik er nog een extra blush kwast bij zou halen. Toen ik deze kwast van Catrice zag liggen heb ik hem gelijk mee genomen. Hij voelt super zacht aan. Helaas staat er nergens waar de kwast van gemaakt is. Ik heb hem nog niet uitgeprobeert dus dat houden jullie nog te goed.

Ook lees ik veel over mineral powders op het internet. En ik kan daar natuurlijk niet bij achterblijven. Daarom heb ik Catrice Mineral Powder 010 Natural Beige mee genomen. Hij werkt echt super fijn en dekt goed. Ik heb absoluut geen spijt dat ik deze heb mee genomen.

Als laatste viel mij de lipstick op van Catrice. Het is een beige kleur en daar was ik al een hele tijd naar opzoek. Elke keer kwam ik toch weer thuis met een lipstick met een roze ondertoon. De lipstick heet "Gentle Beige".

Hierboven heb ik hem geswatched. Ik heb helaas geen super geweldige camera die alles haarscherp vast legt maar jullie hebben nu wel een beetje het idee hoe de kleur eruit ziet. (Vanavond ga ik een make-up look maken waarbij ik de lipstick ook ga gebruiken. Dan kunnen jullie beter zien hoe de kleur over komt.)

Ook ben ik de Bruna nog even ingewandelt om sigaretten te kopen (Ja mensen, ik rook! Het is heel slecht. WEET IK.) En achteraf heb ik daar geen spijt van. Toen ik net wou betalen zag ik dit geweldige boek liggen. Hij was ook nog eens super mooi gesprijst voor maar €4,95. Zonder erbij na te denken heb ik hem mee genomen. Het boek is geschreven door Lauren Weisberger beter bekent van het boek "De duivel draagt Prada." Het boek is genaamd "Chanel Chic". Als ik het boek uit heb ga ik er een review over schrijven.
Het is geen super dik boek dus ik verwacht dat ik hem binnen 2 á 3 weken uit heb. Ligt er maar net aan hoeveel tijd ik heb.

And last but certainly nog least kocht ik nog een nepbloem bij Leen Bakker met het idee erachter om er mijn eigen "Kuise Meisjes" oorbel van te maken. Op de aller eerste foto zie je het resultaat. Ik ben erg erg blij mee. De bloem kostte maar €1,99, en je kunt er in totaal 3 oorbellen uithalen :).

Wat hebben jullie de afgelopen week gekocht? Ik ben erg benieuwd!

X MissGlamorise.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn altijd van harte welkom! :)
- Zinloze reacties zijn niet welkom.
- Als je vragen hebt, kun je dit ook in een reactie zetten.
- Niet spammen. Spam berichten worden gelijk verwijdert.