zaterdag 26 maart 2011

Verhuizing.

Hallo lieve mensen,

I.v.m. mijn AdSence account heb ik (helaas) een nieuwe blog moeten beginnen. Dit betekende ook dat ik een nieuwe naam moest verzinnen. Dat is EleganceisStyle geworden. Ik hoop dat jullie deze blog ook gaan volgen aangezien ik op deze blog dus niet verder ga :).
Sorry voor de overlast! Vind het zelf ook niet prettig om weer opnieuw te kunnen beginnen.
Alvast bedankt voor jullie moeite.

http://eleganceisstyle.blogspot.com/

X MissGlamorise.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn altijd van harte welkom! :)
- Zinloze reacties zijn niet welkom.
- Als je vragen hebt, kun je dit ook in een reactie zetten.
- Niet spammen. Spam berichten worden gelijk verwijdert.