zaterdag 26 februari 2011

Geshopt

Nadat ik weer een beetje geld gespaard heb kon ik het niet laten om weer wat voor mijzelf te bestellen. Ik wilde een shirtje bestellen wat ik overdag aan kon, maar ook even goed aan kan doen als ik ga stappen. Normaal gesproken bestel ik altijd bij de H&M, maar ik wilde nu eens een keer ergens anders bestellen en ben toen gegaan voor Sustilo. Bij deze webshop hebben ze erg mooie kleding voor een betaalbare prijs! En dat is iets wat voor mij echt een musthave is. Bekijk hieronder wat ik bij Sustilo besteld heb.
De linker is een zwarte top met een riem er om heen. Dit is mijn overdagshirtje maar wat ik ook weer kan aantrekken tijdens het uitgaan. Het strikje gaf voor mij de doorslag om het shirtje te kopen. Ik vind hem zo lief, en de riem maakt het helemaal af.
De rechter is een bolero/cardigan. Hij doet mij een beetje denken aan de marinestijl, en daar ben ik helemaal weg van. Je kunt hem dragen over een tanktop/t-shirt of juist over een zwarte jurk als bolero. Ideaal.
Ik ben erg benieuwd wanneer ik mijn bestelling binnen krijg. Zodra ik hem binnen heb zal ik er foto's van maken.

Het volgende dat ik besteld heb is een navelpiercing. Ik ben altijd snlel uitgekeken op sieraden. En dat geld helaas ook voor mijn sieraden in mijn navel. Ik was wel weer toe aan iets nieuws. Maar er mag van mij ook niet te veel poespas aan de navelpiercing zitten omdat ik met kinderen werk, en die willen er nog wel eens perongeluk tegen aan schoppen of trekken. Dat is niet zo goed voor mijn navel. Hieronder de navelpiercing die ik gekocht heb.

Hij komt weg van de Large. De Large is een tijdschrift wat merchendise verkoopt. Maar voornamelijk merchendise van bands. Niet helemaal mijn type kwa kleding, maar ze verkopen meer dan kleding. Zo ook sieraden, schoenen, posters en nog veel meer. Ze hebben ook een website namelijk; Large-online. Ondanks dat de kleding niet iets is wat ik draag vind ik de kwaliteit van de piercings/sieraden geweldig! En ik vond het hartje ook super.

Als laatste wat ik gekocht heb via Marktplaats zijn 2 oorbellen van het type Kuise Meisjes. Ik zelf ben niet zo creatief in die het maken van sieraden en dat is waarom ik ze besteld heb. Maar ook omdat ik mijn zusje zo'n oorbel belooft had en wij ook weleens zomaar uit het niets iets van haar krijgen.

Ze gaan maandag gelijk op de post dus als het goed is heb ik ze dinsdag al binnen! Ik kan niet wachten :D. Maar daar heb ik sowieso al moeite mee :p. Ben erg benieuwd wanneer ik de rest van mijn bestellingen binnen krijg. Maar zodra ik alles binnen heb plaats ik weer een artikel erover.

X MissGlamorise.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn altijd van harte welkom! :)
- Zinloze reacties zijn niet welkom.
- Als je vragen hebt, kun je dit ook in een reactie zetten.
- Niet spammen. Spam berichten worden gelijk verwijdert.