donderdag 24 februari 2011

Long live Fashion Goeroe's


Ik heb nu al meer dan een week het gevoel dat ik niet helemaal lekker te pas ben. Heb de hele tijd mijn neusverstopt waardoor ik moet ademhalen door mijn mond. Heb veel hoofdpijn, en ben ook nog eens de hele tijd moe en futloos.
En wat ik dan nog wel het erste van het ziek zijn vind is dat ik totaal geen puf heb om wat extra's aan mijn kleding of make-up te doen. Het blijkt elke dag bij een simpele spijkerbroek met een t-shirts en om het af te maken een simple basis blazer. Met de make-up kom ik niet verder dan mijn foundation wat mascara en als laatste een zwart lijntje onder mijn ogen.

De afgelopen dagen heeft de zon geschenen en daar krijg ik dan weer een lente/zomer gevoel bij waardoor ik weer zin krijg om andere outfits uit te gaan zoeken en nieuwe dingen te matchen. En als extratje kijk ik ook altijd op Youtube om nog inspiratie op te doen. De goeroe's onder de fashion zijn het voor mij.

Vaak heb je nog heel veel dingen in je kast hangen die je nooit meer gebruikt. Door het kijken van deze filmpjes krijg je vaak inspiratie om ze weer uit de kast te trekken en met iets nieuws te creeëren. Hieronder staan de filmpjes van mijn favoriete fashiongoeroe's. Enjoy wachting.

Chiara Marendellas. Is een 21-jarige fashiongoeroe uit Duitsland. Ze gaat nog steeds naar school en studeert daar op dit moment Fashion Styling. We zijn erg blij dat ze haar ideeën met ons deelt.


Heart (Ja, dat is haar echte naam) is een 22jarige fashiongoeroe uit de Verenigde Staten. Ze is nog niet super langs in het YouTube wereldje maar weet al precies hoe het hoort. You go girl!

Ik hoop dat jullie wat aan deze filmpjes hebben. Ik krijg er altijd geweldige ideeën van voor mijn eigen outfits. En soms vind ik het ook wel leuk om er één na te maken. Laat me weten wat jullie van de dames vinden.

X MissGlamorise.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn altijd van harte welkom! :)
- Zinloze reacties zijn niet welkom.
- Als je vragen hebt, kun je dit ook in een reactie zetten.
- Niet spammen. Spam berichten worden gelijk verwijdert.